Service packs

Bronze, Silver of Gold Service Pack:

Kies uit drie serviceniveaus volgens uw behoeften, van essentiële ondersteuning tot uitgebreide 24/7 assistentie.

BRONZE SERVICE PACK

Ons Bronze Service Pack is ontworpen om essentiële ondersteuning te bieden. Dit pakket legt de nadruk op betrouwbaar incidentbeheer.

  • Service Desk: Onze servicedesk behandelt klantvragen via e-mail en telefoon. Daarnaast bieden we onbeperkte toegang tot ons klantenportaal, wat zorgt voor naadloze interactie en snelle probleemoplossing.

  • Incidentbeheer: Ons team is toegewijd aan het leveren van diagnostische diensten onder incidentbeheer.

 

 

 

Ons Bronze Service Pack is een 'Business hours’ contract.

VRAAG ALLE DETAILS OVER DIT PACK

SILVER SERVICE PACK

Het Silver Service Pack dat wij aanbieden, vergroot onze serviceomvang en richt zich op snelle incidentoplossing, met snellere communicatiesteun.

  • Service Desk: Wij zorgen voor een servicedesk die klantvragen via e-mail en telefoon beheert. Daarnaast garanderen we doorlopende toegang tot ons klantenportaal voor naadloze communicatie en snelle probleemoplossing.

  • Incidentbeheer: Ons team levert diagnostische diensten binnen slechts 4 werkuren voor een P1-incident. Deze toewijding stelt ons in staat om snel contract gerelateerde problemen aan te pakken en op te lossen.

 

Ons Silver Service Pack is een 'Business hours’ contract met snellere SLA’s.

VRAAG ALLE DETAILS OVER DIT PACK

Gold SERVICE PACK

Ons Gold Service Pack staat voor een completer 7 x 24-aanbod.

  • Service Desk: Onze servicedesk biedt 24/7 ondersteuning en behandelt vragen van klanten via e-mail en telefoon. En net als bij de andere pakketten zorgen we voor permanente toegang tot ons klantenportaal voor moeiteloze interactie en snelle probleemoplossing.

  • Incidentenbeheer: In lijn met onze toewijding aan hoogwaardige service, levert ons team diagnostische diensten. Deze versnelde respons stelt ons in staat om snel netwerkproblemen aan te pakken en op te lossen.

 


Ons Gold Service Pack garandeert de beste SLA's met 7 X 24 ondersteuning.

VRAAG ALLE DETAILS OVER DIT PACK

 

Service Pack Opties:

 

Change management (MACD*)

Het doel van het Change Management-proces is ervoor te zorgen dat door het gebruik van gestandaardiseerde methoden en procedures alle gevraagde wijzigingen op een effectieve manier worden behandeld, om de impact van dergelijke wijzigingen op de dagelijkse operaties van de klant te minimaliseren.

*MACD = Move, Add, Change, Delete.

 

Managed services

  • Managed monitoring
  • Release management
  • Managed service review

Meer info aanvragen