IP-communicatie en -telefonie

Toepassing op klassieke telefooncentrales, privé-, publieke of hybride cloud ... QUANT ICT integreert IP-telefonie in uw professionele omgeving en baseert zich daarbij op uw behoeften en doelstellingen. Verbeter de prestaties en de productiviteit van uw onderneming met een alles-in-één-oplossing die geavanceerde functies verenigt met maximale flexibiliteit.

  • Een schaalbaar systeem, afhankelijk van het aantal gebruikers en vestigingen 

  • Geschoolde professionals die al vele jaren gecertificeerd zijn

  • Een innovatieve aanpak

  • All-in oplossing: VoIP-nummer, onbeperkt bellen, verbinding met de telefooncentrale

  • Specifieke en unieke interface om te bellen, te chatten en vergaderingen te organiseren

Vraag een afspraak

Unified Communications

Aanwezigheidsbeheer, berichtendiensten, mobiele telefonie … Centraliseer uw digitale tools. Ga voor optimale communicatie tussen medewerkers en hou tegelijk controle over uw kosten met unified communications.

 

Samenwerkingstools

Ontwikkel een digitaal ecosysteem dat gericht is op delen! QUANT ICT biedt oplossingen aan die kunnen worden geïntegreerd in diverse platforms zoals Microsoft Teams, Google Workspace, Zoom, ... Gebruik de samenwerkingstools waar u zich ook bevindt. 

VoIP functies in uw onderneming

QUANT ICT zorgt voor de uitrol, de integratie, het beheer en de beveiliging van uw IP-telefonie. Zo beschikt u over volledige schaalbare communicatie en een unieke oplossing om te bellen, berichten te versturen en vergaderingen te organiseren. 

 

Geavanceerde functies:

  • Click to call vanaf één nummer: de ontvanger stelt vooraf één of meerdere toestellen in waarop hij wil gebeld worden
  • Specifieke conferencingtechnologie: wissel tussen een one-to-onegesprek en een conferentiegesprek.
  • Web Real-Time Communication (WebRTC): heeft als doel een webbrowser in te zetten als communicatiemiddel met een brede waaier van geavanceerde functies
  • Interactief telefoonmenu

De essentials:

  • Telefonisch onthaal
  • Doorschakelen van oproepen
  • Gelijktijdige oproepen
  • Voicemail
  • Filteren van oproepen
  • Wachtrij met muziek
  • Statistieken en opvolging
  • Aanwezigheid en integratie van telefoonlijsten
  • SIP Softphone video en spraak
  • IP-beperking en veiligheidsdiagnose

Samenwerkingsfuncties

  • Delen van bestanden
  • Videoconferenties
  • Delen van schermen
  • Gesprek met meerdere gebruikers

Maak gebruik van een kwaliteitsservice en
een innovatieve oplossing dankzij QUANT ICT.

VRAAG EEN AFSPRAAK

GESTELDE VRAGEN

 

Wat is IP-telefonie (VoIP - Voice over Internet Protocol)?

Met deze technologie kunt u spraak verzenden via een netwerk dat het IP-protocol gebruikt (internet). Het is dus een vorm van telefoneren waarbij de spraak in digitale gegevens omgezet wordt, zodat deze efficiënt wordt verzonden. 

 

Welke voordelen biedt VoIP?

Gratis telefoongesprekken tussen vestigingen, internationale gesprekken tegen laag tarief ... Communiceer waar u maar wil en onbeperkt via het internet!

VoIP-telefonie helpt u ook uw uitgaven voor telecommunicatie en installatie te beperken. U hoeft geen extra kabels te voorzien en u kunt meerdere geografisch verspreide locaties verbinden door middel van een privénetwerk.

Er is minder infrastructuur nodig voor de aansluiting. Met haar vele functies biedt deze technologische innovatie bovendien een grote flexibiliteit voor elke gebruiker. Ze is schaalbaar en verhoogt de productiviteit van professionals in termen van beheer en mobiliteit.